TWOJE DZIECKO W DOBRYCH RĘKACH!

mgr AGATA KRÓL

NEUROLOGOPEDA KLINICZNY 
PEDAGOG | PEDAGOG SPECJALNY
SPECJALISTA WCZESNEJ INTERWENCJI

Ukończyłam neurologopedię kliniczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim.

W gabinecie wykorzystuję wysokie technologie w zakresie komunikacji wspomagającej i alternatywnej, pracując z dziećmi że złożonymi trudnościami w komunikacji (MPD, zespoły genetyczne, wcześniactwo).

Opieką obejmuje także najmłodszych pacjentów z trudnościami w zakresie rozwoju mowy i komunikacji (ORM, afazja) oraz zaburzeniami funkcji prymarnych (połykania, oddychania, gryzienia, żucia).  Pracuję z niemowlakami wspierając ich prawidłowe karmienie i oddychanie, oceniam budowę ich aparatu artykulacyjnego, a także przygotowuje do zabiegów podcięcia wędzidełka oraz wspieram w procesie rozszerzania diety.

Współpracuję z innymi specjalistami, aby jak najlepiej zaopiekować mojego małego pacjenta i wspomóc go w nauce prawidłowego poboru pokarmów oraz rozwijaniu mowy i komunikacji.

Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu – kierunek: neurologopedia kliniczna z wczesną interwencją logopedyczną

Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie – kierunek: pedagogika specjalna
kierunek: logopedia

Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
kierunek: pedagogika społeczno-opiekuńcza

Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC), E. Przebinda

Pacjent ortodontyczny w gabinecie logopedycznym,
K. Kozłowska

Innowacyjne metody elektrostymulacji zewn. i wewn. w logopedii – podejście praktyczne, A. Kaczyńska, M. Wojewoda

AAC – Wspomagające i altern. metody porozumiewania się dzieci ze spec. potrzebami w komunikowaniu się, A. Smyczek

Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena IAS, ośrodek ASTO

Kurs Instruktorski Masażu Shantala, Polska Szkoła Masażu Shantala

Rozwijanie Komunikacji osób z autyzmem,
M. Tarnawska

Wprowadzanie komunikacji altern. i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością stopień I i II, M. Jerzyk

Szkolenie PECS, poziom I

Dyzartria u dzieci i dorosłych, M. Przeździęk

Diagnoza i terapia stawu skroniowo-żuchwowego,
K. Francuz – Matwiejczyk

Miogopedia – terapia miofunkcjonalna praktycznie,
A. Rosińska

Stymulacja traktu ustno – twarzowego, M. Gawryl

Ocena funkcjonalna traktu ustno- twarzowego. Mioterapia, E. Mendala-Kwoczek

Zaburzenia połykania u dzieci i dorosłych. Diagnoza, metody terapii, dr M. Rządzka

Dyslalia ankyloglosyjna. O krótkim wędzidełku języka, wadliwej wymowie i skuteczności terapii, dr B. Ostapiuk

Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzonym rozwojem psychoruchowym, Puzzle dopasowane szkolenia

Logorytmika – ruch, słuch, słowo, Procentrum

Wczesna diagnoza i stymulacja logopedyczna u noworodków i niemowląt, dr M. Rządzka

Niemowlak u logopedy I – Opieka logopedyczna nad niemowlęciem, dr M. Machoś

Nadmierne ślinienie się – techniki terapeutyczne,
M. Baj – Lieder

Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno – motorycznym, M. Baj – Lieder

Terapia wad wymowy. Wywoływanie i utrwalanie głosek, A. Gładowicz – Bojarska

Nie patrzy, nie słucha, nie mówi – diagnoza i trening bazowych umiejętności komunikacyjnych, dr M. Machoś

Badanie logopedyczne dzieci w wieku 2-8 lat. Standardy postępowania. Warsztat praktyczny, dr A. Zając

Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorz. elementów metody werbo-tonalnej, A. Dziedzic

Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii,
M. Brychcy, Esther de Ru

Terapia dziecięcej apraksji mowy, E. Grzelak

Zaburzenia karmienia. Diagnoza neurologopedyczna, M. Karwot-Pięta

Metoda Ruchu Rozwijającego W. Sherborne – I stopień, M. Bogdanowicz

INPP – Szkolny Program Integracji Odruchów, I. Palicka

Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem, J. Pałasz

Karty Oceny Logopedycznej Dziecka

Diagnoza i Terapia Neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych związanych z dysfunkcją pasażu pokarmowego oraz symptomatologią dysfagii, A. Łada

poradnia psychologiczno-pedagogiczna

przedszkole specjalne

szkoła podstawowa

turnusy rehabilitacyjne

warsztaty dla rodziców, terapeutów, studentów

własny gabinet neurologopedyczny

"Największą wartością w terapii logopedycznej jest umożliwianie dziecku komunikacji i stwarzanie warunków do jej rozwoju..."